Dodatni alati

   
Microsoft Netmeeting
     

NetMeeting nudi više različitih alata za kolaboraciju. Ovdje su opisani oni koji se najčešće koriste. Više podataka o drugim alatima i NetMeetingu potražite u sustavu pomoći NetMeetinga (kliknite na izbornik Help a zatim na Help Topics).

Whiteboard (radna ploča)

Whiteboard omogućuje svim sudionicima sastanka da istodobno crtaju i pišu. Moguće je dodavati i brisati stranice, crtati različite oblike, pisati tekst ili posebno istaknuti dijelove uporabom Highlighter alata ili Remote Pointer osobine (daljinski pokazivač).

Whiteboard podržava umnažanje i lijepljenje (copy – paste) između drugih programa, vaše radne površine (desktopa) ili dijelova drugih prozora. Uporabom brojnih pomagala možete dodatno upravljati radnom pločom.

Za pokretanje whiteboard alata na izborniku Tools odaberite Whiteboard (1.0 – 2.x). Prikazat će vam se prozor kao na slici.

Dijeljenje programa (Share Program)

Tijekom komunikacije s drugim korisnicima možete dijeliti programe, a pri tome ne moraju svi sudionici imati dijeljeni program postavljen na svojem računalu. Za dijeljenje programa kliknite na gumb Share Program.

Otvorit će vam se novi prozor u kojem možete odrediti koji program želite dijeliti s korisnicima. Možete odabrati više programa odjednom.

Uzmite u obzir da pri dijeljenju tzv. Windows Explorer programa (poput My Computer, My Documents, Control Panel i slično) dijelite sve takve otvorene programe sa svim sudionicima sastanka. Drugim riječima, dijelite li s korisnicima Control Panel, a na vašem su računalu aktivni još My Computer i My Documents – i oni će automatski biti dijeljeni s ostalim sudionicima.

Remote Desktop Sharing

Korištenjem opcije Remote Desktop Sharing (udaljeno dijeljenje radne površine) moguće je s jednog računala u potpunosti nadzirati udaljeno računalo uz dozvolu vlasnika tog računala.

Kako biste pokrenuli Remote Desktop Sharing kliknite na Tools i potom na Remote Desktop Sharing. Pokrenut će se program koji će vas voditi kroz prilagodbu različitih opcija kako biste ostvarili pristup udaljenom računalu.

Ta je mogućnost vrlo korisna ako vas korisnik zamoli da mu pokušate ukloniti problem na računalu, ili, ako ste daleko od svog računala pa na taj način pristupite važnim datotekama i sličnim potrebnim podacima.