Pravila ponašanja i uobičajene prakse
za kvalitetne videokonferencije

     
     

Prema svojoj prirodi, videokonferencije su društveno – socijalna aktivnost. Kao u većini drugih društvenih aktivnosti, postoje prihvaćeni i pozitivni obrasci ponašanja vezani uz tu pojedinu aktivnost. Mnogi od ovih obrazaca većini korisnika razumljivi su sami po sebi jer odražavaju neke uobičajene i „zdravorazumske” pretpostavke. Za razliku od drugih oblika komunikacije i ostalih aktivnosti koje se odvijaju pomoću tehnologije (telefoniranje, odlazak u kino, vožnja automobila…), videokonferencije se znatno rjeđe pojavljuju u javnosti, pa su stoga i pravila ponašanja manje poznata širom krugu ljudi.

Ako pretpostavimo da su vam osigurani kvalitetni tehnički uvjeti (kvaliteta videa i slike, ton, mogućnost prijenosa istih), za dobru videokonferenciju, trebate zadovoljiti još nekoliko uvjeta. Oni nisu strogo propisani, nego su nastali na temelju iskustva i vremenom su se pokazali najkvalitetnijim dokazanim praksama.

U sljedećim lekcijama doznat ćete koje su to prakse i postupci.