8.1. Gledati i analizirati video predavanja

Tehnike video prezentacije

Dobri i loši primjeri u izradi video prezentacije.

U ovom dijelu bavit ćemo se osnovnim prezentacijskim tehnikama koje su korisne u bilo kojem kontekstu u kojem profesor treba nešto prezentirati učenicima. No, naglasak će biti na e-učenju u okruženju u kojem se nastavnik obraća učenicima preko video zapisa.

Primjer lošeg video predavanja

Pogledajte donji video isječak i napravite bilješke na svom blogu o pogreškama koje ste uočili. Prema kraju isječka, pogreške ćemo izdvojiti i raspraviti – to zatim možete usporediti sa svojim bilješkama.

Ovaj YouTube video zapis je primjer video predavanja u kojem predavač radi nekoliko elementarnih pogrešaka.

Video isječak možete pogledati ovdje:

Vrijeme za izvršenje zadatka: 15 minuta.

Primjer dobrog video predavanja

Pogledajte video isječak  koji prikazuje predavača koji drži dobro pripremljeno i dobro provedeno video predavanje:

Napišite kratki osvrt na svom blogu o tome kako vi možete ugraditi neke od ovih elemenata u izradi svojih materijala koje ćete raditi u sljedećim aktivnostima.

Ova načela dobrog predavanja su jednakovrijedna i kao smjernice za kratke video isječke ili obrazovne video zapise:

  • Ako radite kratki video isječak u kojem pokazujete svoje lice na kameri: održavajte kontakt očima.
  • Koju poruku želite prenijeti preko video isječka - koja mu je glavna svrha?
  • Pokušajte u video uključiti interaktivne elemente koji bi uključivali učenike - kao što su izazov, kviz ili neki zadatak.

Vrijeme za izvršenje zadatka: 20 minuta.