UPUTA UČENICIMA |
1. Ciljana skupina polaznikaKolegij je namijenjen učenicima 2. i 3. razreda građevinskog usmjerenja kao dopuna redovnoj nastavi. 2. Opis predznanja/preduvjetaOd polaznika se očekuje da imaju računalo, pristup Internetu, instaliran program AutoCAD 2004. web preglednik (preporuka: Mozilla Firefox) i Flash player. Potrebna predznanja su osnove rada sa računalom i korištenje usluga Interneta. 3. Nastavni sadržajiSadržaj tečaja podijeljen je na 10 poglavlja.1. OSNOVE AutoCADa Forum1: Upoznavanje sa AutoCADom 1.1. Primjena AutoCAD programa 1.3. Crtanje jednostavnih objekata 1.3.1. Rad s datotekama "Book" 1.3.2. Postavljenje mjernih jedinica 1.3.3. Prikaz crteža 1.3.4. Podešavanje pogleda 1.3.5. Jednostavni objekti "Book" Vježba1 - crtanje jednostavnog objekta 1.4. Koordinate u AutoCADu 1.4.1. Koordinatni sustav 1.4.2. Vrste koordinata 1.4.2.1. Pravokutne koordinate Vježba2 - apsolutne pravokutne koordinate Vježba3 - relativne pravokutne koordinate Vježba4 - polarne koordinate ZADATAK1 - crtanje jednostavnog objekta prema zadanim koordinatama 2. PRECIZNO CRTANJE 2.1. Izravno zadavanje udaljenosti Vježba5 - Izravno zadavanje udaljenosti 2.2.1. AutoSnap Vježba6a - Ciljnici Vježba6 - Ciljnici Vježba8 - Praćenje 2.4. Promjena referentne točke Vježba9 - Promjena referentne točke GAME1 - Precizno crtanje ZADATAK2 - Precizno crtanje 3. CRTANJE SLOŽENIH OBJEKATA Vježba11.1. - polilinija Vježba11.2. - polilinija Vježba12 - zatvorena područja ZADATAK3 - crtanje složenih objekata 4. UREĐIVANJE CRTEŽA 4.1. Rad sa objektima Vježba13 - offset i trim Vježba14 - crtanje jednostavnog tlocrta (zidovi sa otvorima za vrata i prozore) Vježba15 - chamfer i fillet 4.2. Uređivanje crteža 4.2.1. HATCH Vježba16 - šrafura Vježba17 - utvrđivanje gradiva 4.2.2. TEXT Vježba18 - tekst TEST2 - AutoCAD naredbe ZADATAK4 - uređivanje crteža 5. BLOKOVI 5.1.5. Spremanje bloka kao crteža Vježba 19. - kreiranje bloka Vježba 20 - Atributi blokova Vježba 21 - Design center Vježba 22.2. Blokovi Mapa za ponavljanje1 - AutoCAD Naredbe PDF document TEST3 - Blokovi ZADATAK5 - Blokovi 6. KOTIRANJE 6.1. Kotiranje i vrste kota 6.1.1. Linijske kote 6.1.2. Radijalne kote Vježba23 - linijske i radijalne kote 6.1.3. Kutne kote 6.1.4. Koordinatne kote (kote nivoa) 6.1.5. Pokazivač Vježba24 - Kotiranje 6.2. Uređivanje kotnog natpisa Vježba25 - Uređivanje kotnog natpisa 6.3. Dimension Style Manager 6.4. Priprema za kotiranje Vježba26 - kotiranje TEST4 - Kotiranje ZADATAK6 - kotiranje 7. ISPIS 7.2. Prostor papira ZADATAK7 - priprema za ispis i ispis tlocrta 8. IZOMETRIJSKO CRTANJE I POGLEDI 8.1. Izometrijsko crtanje 8.2. Izometrijski pogledi Vježba28 - crtanje u izometriji ZADATAK8 - crtanje u izometriji 9. TLOCRT U 3D 9.1. Crtanje u 3D 9.2. Trake s alatima 9.3. 3D orbita 9.4. Tlocrt u 3D - naredbe 9.5. Zasjenjivanje crteža Primjer - 1. dio 9.6. Materijali 9.7. Renderiranje Primjer - 2. dio Test5 - 3D ZADATAK9 - Projekt: 3D tlocrt 10. IZRADA PROJEKTA Forum2 - Samostalna izrada tlocrta 1. faza - zidovi (sa otvorima za vrata i prozore), dimnjak file 2. faza - šrafura file 3. faza - prozori file 4. faza - vrata file 5. faza - tekst file 6. faza - kotiranje 7. faza - računanje površine ZADATAK10 - samostalna izrada tlocrta 4. Obrazovni ciljevi * samostalno i precizno crtati i uređivati crteže u dvije i tri dimenzije u programu AutoCAD 2004 * ispisati crtež u različitim mjerilima * komunikacija sa drugim učenicima kao pomoć u rješavanju problema ili iznalaženja drugačijih rješenja 5. Strategija učenjaUčenici se na redovnoj nastavi upoznaju sa sadržajima i nakon toga pristupaju online kolegiju. Edukacija traje 20 tjedana u 2. razredu i 35 tjedana u 3. razredu.
Omogućena je komunikacija između učenika i nastavnika putem foruma i privatnih poruka. Datumi provjere znanja ili predaje projekata su naznačeni u kalendaru. 6. Opis provjere znanja i bodovanjaNa kraju svakog poglavlja vrši se provjera usvojenosti nastavnih sadržaja nizom zadataka objektivnog tipa ili izradom praktičnog rada.
Povratna informacija je u obliku ocjene od 1 do 5. Način bodovanja praktičnog rada biti će opisan za svaki zadatak posebno.Kod zadataka objektivnog tipa ocjena se određuje na sljedeći način: 0 – 49.99% nedovoljan (1)
50 – 64.99% dovoljan (2) 65 – 79.99% dobar (3) 80 – 89.99% vrlo dobar (4) 90 – 100% odličan (5) |